Könnyű internetes marketing: Minden, amit tudnia kell róla
Az idő bármilyen vállalkozásban pénz, de ha egy internetes marketing üzletről beszélünk, akkor ez valóban jó kis pénzbe kerülhet, ha nem szánja az időt a tervezésre. A következő tippeket és tanácsokat azért írtuk, hogy segítsenek Önnek az internetes marketing tevékenységében.
Ha blogot fog vezetni a webhelyén, futtasson egy második blogot a webhelyén kívül, vagy fordítva. Azáltal, hogy két információs út áll rendelkezésre, megcélozhatja azokat, akik nem akarják érezni a nyomást, hogy olyan webhelyen legyenek, ahol esetleg vásárolniuk kell valamit. A külső blog ereje azonban a fő webhelyre irányíthatja őket, és vevőt hozhat létre.
Ha a közönséget az értékesíteni kívánt termékekhez szeretné irányítani, hozzon létre egy oldalt linkekkel és forrásokkal. Ezen források némelyike ingyenes lehet, és néhány link elküldheti a közönségnek a termék leírását, amely segíthet nekik. A cél az, hogy a közönség úgy gondoljon a termékre, mint valamire, amire szükségük van.
Ösztönözze cége alkalmazottait, hogy gondolataikkal és tevékenységeikkel járuljanak hozzá online fiókokon keresztül, beleértve a Twittert és a Facebookot is. Bár ezen üzenetek némelyike nem feltétlenül az, amit szeretne közzétenni, ettől a márka „valódibbnak” és elérhetőbbé válik a nagyközönség számára, segítve a márka humanizálását.
Társuljon fel, hogy olvasóközönséget szerezzen. Ha más jól bevált blogok hivatkoznak a tiédre, az egyszerű módja annak, hogy minél több fogyasztó láthassa Önt. Ezek az olvasók már a blogok világának részei, és ha van olyan tartalmad, ami érdekli őket, számíts rá, hogy kitartanak. A más blogokkal való partnerség más előnyöket is kínál, például a kölcsönös haszon megosztását.
Használjon videókat webhelye reklámozására. Az online videók az internetes marketing legújabb őrülete. Sok webhely online videomegosztó oldalakat használ arra, hogy a webhelyükről szóló videókat magához a webhelyhez kapcsolja. Napjaink legújabb, élvonalbeli marketingmódszerei közé tartozik. Ha a kiadás aggodalomra ad okot, rengeteg alacsony költségvetésű lehetőség áll rendelkezésre.
Ügyeljen arra, hogy a közösségi hálózatokat használja vállalkozása népszerűsítésére. Ha lehetővé teszi az embereknek, hogy kövessék a frissítéseket, és további információkat találjanak Önről a Facebookon, Twitteren és más webhelyeken, megnő az esélye annak, hogy vásárlókká váljanak. Ráadásul, ha egy ügyfél "lájkolja" az oldalát a Facebookon, akkor ismerősei is láthatják, és megnézhetik a vállalkozását is.
Rendszeresen szervezzen promóciós ajándékokat. Ezt a tippet ne csak egy egyszeri levelezőlista-készítőnek használja, hanem továbbra is adjon heti vagy havi nyereményeket. Érdeklődést kelt az Ön webhelye iránt, amelyre az emberek újra és újra visszatérnek, és rendszeresen észben tartják.
Az internetes marketingstratégiák és lehetőségek legjobb kihasználása érdekében próbálja meg elkerülni a spamnek hangzó domaineket. Legális szolgáltatást szeretne nyújtani egészséges nyereség elérése érdekében. Adjon hozzá egy fórumot webhelyéhez. Adjon hozzá grafikákat a fórumhoz, mivel a szöveges fórumok nem annyira vonzóak az ügyfelek számára.
Ügyeljen arra, hogy figyelje kulcsszavai sűrűségét, és szükség szerint módosítsa azt. Egy adott oldalon a kulcsszavaknak és kifejezéseknek a szöveg és a hivatkozások 3-5 százalékát kell kitenniük. Ne koncentráljon kizárólag a kezdőlapjára sem. Győződjön meg arról, hogy webhelyének minden oldala tartalmaz néhány kulcsszót.
Nagyon bölcs döntés volt, ha időt szakított a cikk elolvasására. Biztosan sok módot talál arra, hogy a benne található információkat beépítse vállalkozásába. Használja fel a cikk olvasásával eltöltött időt arra, hogy olyan nyereségre tegyen szert, amelyről egyébként lemaradt volna.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.