Hogyan lehet több pénzt kihozni a cikk marketing segítségével
A cikkmarketing nagyszerű módja lehet a webhelyforgalom növelésének. A cikkmarketing a cikkek könyvtárakba történő beküldésének folyamata, hogy mások tartalomként elhelyezhessék azokat a webhelyeiken. Minden alkalommal, amikor valaki közzéteszi a cikkét, Ön kap egy linket, néha kettőt is, vissza az Ön webhelyére. Ön forgalmat kap, ők pedig nagyszerű tartalmat. Mindenki nyer, és ez a cikk elmagyarázza, hogyan kell ezt csinálni.
Indítson blogot. A blogolás hatékony eszköz lehet arra, hogy felhívja a figyelmet a webhelyére - különösen, ha van valami érdemleges mondanivalója. Indítson blogot, és hagyjon viszonossági linkeket a webhelye főoldalán. Ezzel semmit sem veszíthet, és potenciálisan sokat nyerhet.
Ha szakértője ön egy témának, tudassa ezt előre az olvasókkal. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel veszik komolyan, amit mond, és sokkal nagyobb időt szánnak arra, hogy elolvassák, amit az adott témában írt, ha szakértő. Ne hencegjen nekik, de ne is rejtse el a tapasztalatát.
Legyen zökkenőmentes a streaming. Minden cikk végén kellene lennie egy felhívásnak a cselekvésre, de sokszor ezek túlságosan is nyilvánvalóak. A cikkeinek közvetlenül a cselekvésre való felhívásba kell átfolynia anélkül, hogy az olvasói észrevennék, hogy ez megtörténik. Gyakorolja ezt addig, amíg természetessé nem válik.
Ellenőrizze kétszer a linkjeit. Amint a cikkei megjelennek, látogassa meg azokat. Kattintson minden benne lévő linkre, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mindegyik pontos és helyesen működik. Nem akarja, hogy az olvasói egy 404-es képernyőre vagy egy véletlenszerű weboldalra kerüljenek, amelynek semmi köze önhöz vagy a cikkéhez.
Semmilyen körülmények között ne plagizáljon. Nemcsak a cikkeit fogják visszautasítani, de még a törvénnyel is bajba kerülhet. Teljesen rendben van, ha más forrásokat (például az internetet) használja, amikor cikket ír. Csak ne vegye át az információt, és ne másolja le szóról szóra.
Soha ne írjon cikket olyan témákról, amelyek semmilyen módon nem izgatják önt. Az írói hangja fejlesztése és képzése során nem tudja teljesen kontrollálni azt. Az unalom az egyik olyan érzelem, amely mindig átszivárogni látszik, és az olvasók rendkívül érzékenyek rá. Az olyan témákról szóló cikkek, amelyek nem érdekelik, marketingcélokból nem lesznek olyan értékesek, mint a szenvedélyeiről írt cikkek.
Bár a cikkmarketing tartalommal foglalkozik, mégis egy olyan üzlet, amely a kereslet és kínálat alapelvein keresztül működik. Ez azt jelenti, hogy azonosítania kell a piaci keresletet, majd úgy kell megfogalmaznia az írásait, hogy azok megfeleljenek ennek az igénynek, és kínálatként működjenek.
Legyen a cikk címe egy azonnali ígéretet tartalmazzon az olvasónak. Az emberek mindig információt keresnek egy probléma megoldásához. Ha hozzáteszi, hogy "5 módszer a (probléma beillesztése) megoldására", a cikke sokkal nagyobb forgalmat fog megragadni, mint egy kevésbé cselekvésorientált cím. Tudassa az olvasókkal, hogy olyan információval rendelkezik, amelyre kíváncsiak, és csak végig kell olvasniuk a cikket, hogy megkapják.
Vigyen bele egy kis érzelmet a cikkébe. Írjon olyan meggyőző címet, amely boldogságot, dühöt, szomorúságot vagy más olyan érzelmet idéz fel, amely a cikk elolvasására készteti őket. Az emberek nem akarnak unatkozni! Találjon módot arra, hogy érzelmeket kapcsoljon az üzenetéhez -- tegye személyessé, és az emberek el fogják olvasni és azonosulni fognak vele.
Láthatja, milyen hatékony lehet a cikkmarketing a forgalom és a figyelem felkeltésében a weboldalára. Ezekkel az ötletekkel már minden megvan, amire szüksége van ahhoz, hogy elkezdhesse a back linkek építését a könyvtárakba való beküldéssel. Tehát kezdjen el nagyszerű cikkeket írni, küldje be őket rendszeresen a könyvtárakba, és nézze, ahogy a forgalma növekszik.
balaton kikötők, kapcsolótábla, horgász csomók, felfujhato kajak, tomos csónakmotor alkatrészek, vitorlás sapka, acél lánc, bimini
5. tomos csónakmotor alkatrészek
balaton kikötők, kapcsolótábla, horgász csomók, felfujhato kajak, tomos csónakmotor alkatrészek, vitorlás sapka, acél lánc, bimini
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.