Tippek a vadonatúj Internet Marketinges számára
Ha időt szánt arra, hogy megkeresse az információkat, hogy javítsa az internetes marketing üzletét, akkor jó úton jár. Ezt a cikket azért állítottuk össze, hogy segítsünk Önnek a teljes internetes marketingtervezésben. Szánjon időt arra, hogy valóban elsajátítsa az összes tanácsot, és biztos, hogy profitálni fog belőle.
Szerezzen jó tartalmat a weboldalához. A tartalom az, amiért az emberek elsősorban az oldaladra jönnek. Kínáljon nekik valami olyat, ami releváns az igényeik és szükségleteik szempontjából, és ami hasznukra válik. Mielőtt megpróbálná eladni a termékét vagy szolgáltatását, adjon a webhely látogatóinak valami olyat, ami miatt szívesen maradnának.
Egy kisvállalkozás vagy nagyvállalat számára a webes sokszínűség a sikeres vállalkozás kulcsa. Piacolja magát a saját weboldalán, különböző blogokon, közösségi oldalakon és minden más csatornán, amit csak talál. Emellett kereszthivatkozzon olyan dolgokra is, mint a vállalati honlapja és a vállalat Facebook-oldala. Ez általánosságban növeli a webes forgalmat és a vállalkozását.
Ahhoz, hogy ügyfelei elégedettek legyenek, azonnal hozzon létre egy kapcsolatfelvételi oldalt, és tegye azt könnyen megtalálhatóvá a weboldalán. Kevés bosszantóbb dolog van egy webhely látogatója számára, mint amikor egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos kérdést szeretne feltenni, és nincs nyilvánvaló ötlete, hogyan tegye ezt meg.
Szinte mindig tanácsos válaszolni azoknak a felhasználóknak, akik online tulajdonságain, például Twitter-fiókján, Facebook rajongói oldalán vagy márka weboldalán keresztül keresik meg márkáját. Ha nem válaszol, az azt az érzést keltheti a felhasználókban, hogy figyelmen kívül hagyják őket, más szóval, mintha Önt kevésbé érdekelnék az érzéseik és/vagy kérdéseik.
Ha többet szeretne megtudni látogatóiról, indítson felmérést a weboldalán. A felmérések részletes információkat nyújthatnak arról, hogy milyen típusú emberek látogatják az oldalát vagy vásárolják meg a termékeit. Egy felmérés minőségi betekintést nyújthat Önnek arról is, hogy a vásárlók miért kedvelik/nem kedvelik termékeit, és még néhány nagyszerű idézetet is kínálhat ajánlólevelekhez.
Lehet, hogy kísértésbe esik, hogy teljesen újratervezze weboldalát, hogy hatékonyabban tudja értékesíteni azt a neten. Sokan hisznek abban a mítoszban, hogy a CSS az egyetlen formátum, amely jól teljesít az új internetes algoritmusokban. Ez bizonyítottan nem igaz. Még ha a webhelye egy régebbi táblázatos formátumban van is, az sem fog számítani.
Ha webhelye több oldalból áll, nézze meg, hogy a látogatók ezek közül mely oldalakat nézik meg a legtöbbször. A honlap nyilvánvalóan a legfontosabb, de ha a látogatók egy oldalt látogatnak meg többet, mint a többit, erősítse meg azt az oldalt egy kicsit több funkcióval és a honlap más oldalaira mutató linkekkel.
Vállalkozásának internetes marketingje különösen nehéz, ha saját termékeket tervez, mert elkerülhetetlenül eljön az a pont, amikor kifogy az új árucikkekre vonatkozó ötletekből. Vannak azonban módok arra, hogy a kreativitását felpezsdítse. Kísérje figyelemmel a fórumokat, blogokat, csevegőszobákat és weboldalakat, hogy megnézze, milyen panaszokat tesznek az emberek. Nézze meg, hogy ki tud-e találni egy olyan terméket, amely kielégíti bármelyikük igényét. Segítséget kaphat az ötleteléshez, ha közzétesz egy vásárlói felmérést a weboldalán, hogy megtudja, vannak-e olyan új termékek, amelyeket a fogyasztók szívesen látnának a piacon. Gondolkodjon el két termék összevonásán egyetlen, kényelmesebbé váló termékké. Tartson lépést a legújabb trendekkel, és próbálja meg elképzelni a kompatibilis termékeket. Nemsokára megtervezheti a következő prototípusát.
Ha videót vagy képet használ a weboldalán, győződjön meg róla, hogy megfelelően címkézi azt. A Google Images vagy egy hasonló keresőmotort használó emberek megtalálják a képet, és ha rákattintanak, a weboldaladon kötnek ki. Ugyanígy működik ez a videókkal is.
Győződjön meg róla, hogy gyakran és különböző számítógépeken és webböngészőkben ellenőrzi weboldalát, hogy nem lépnek-e fel problémák. Ellenőrizze a rossz linkeket, a lassú betöltési időket, az elrontott megjelenítéseket stb. Minél gyorsabban találja meg a problémákat és javítja ki őket, annál kevesebben fogják látni. Ha az emberek problémákat látnak a webhelyeden, azt gondolhatják, hogy nem profi.
Most, hogy elolvasta a cikkben szereplő információkat és tanácsokat, biztosan rájött, hogy volt néhány dolog, ami nem szerepelt az üzleti tervében, de kellett volna. Fogja a hiányzó darabokat, és illessze be őket a tervébe a nyereséges eredmény érdekében.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.