Internet marketing információk, amelyek különbséget tesznek!
Van egy termék, amelyet az interneten szeretne értékesíteni. A barátainak és a családnak tetszik. Bizonyára több száz vásárlót talál az interneten keresgélők milliói között. Ön listázza az árucikkét. A visszajelzések lesújtóak. Mit kell tennie?
Szánjon időt arra, hogy meggyőző életrajzot írjon a weboldalára. Hagyja, hogy a látogatók megismerjék Önt, és jobban fogják érezni magukat, ha Öntől vásárolnak. Mesélje el nekik a történetet, hogyan jutott el a vállalkozásához, beszéljen a tapasztalatairól, és mutassa meg nekik a termék mögött álló személyt. Ez valódi különbséget fog tenni az eladásaiban.
Az internet hatékony hely lehet a vásárlók megnyerésére. Annak érdekében, hogy hatékonyan osszon meg információkat széles közönséggel a szolgáltatásairól és termékeiről, nem szabad megfeledkeznie arról, hogy figyelemmel kísérje, milyen hatással van a marketingje az üzleti céljaira. A marketing hagyományosabb formáitól eltérően, ha egy adott szlogen vagy kampány nem hatékony az interneten, szinte azonnal megváltoztathatja azt.
Kommentáljon más webhelyeket és blogbejegyzéseket az Ön tartalmához kapcsolódó területeken. Adjon meg egy linket a weboldalára, de győződjön meg róla, hogy hozzájárul a beszélgetéshez. Az emberek gyorsan elgörgetik a nyilvánvalóan spamelő és önreklámozó kommenteket. Csatlakozzon a beszélgetéshez, és látni fog némi eredményt.
Használja az e-mail listáját arra, hogy kapcsolatot építsen ki ügyfeleivel. Ha csak formanyomtatványokat küldözget személyes tartalom nélkül, akkor az e-mailjei végül a spam mappákba fognak kerülni. Tartalmazzon olyan tartalmat, amely arra készteti olvasóit, hogy megnyissák és elolvassák e-mailjeit.
Az üzlettulajdonosok vakok lehetnek, amikor a weboldalukról van szó. Érzelmileg kötődhetnek vállalkozásukhoz, és feltételezik, hogy weboldaluk könnyen elmagyarázza vállalkozásukat az ügyfélnek, holott ez nem így van. A nagyszerű weboldal kulcsa annak elismerése, hogy a weboldal nem tökéletes, és javításra szorulhat.
Azok számára, akik egyszerre alkalmaznak internetes és valós marketinget, fontolja meg a QR-kódok használatát, mint a két világ összekapcsolásának módját. A QR-kódok azok a négyzet alakú vonalkódok, amelyeket ma már sok nyomtatott reklámon látunk. Okostelefonokkal beolvashatók, és a potenciális vásárlókat azonnal az Ön weboldalára irányítják, ahol promóciókat és egyebeket találnak. Számos weboldalon ingyenesen generálhatók, így ideálisak a szűkös költségvetésűek számára.
Tanuljon meg adatokat bányászni, ha sikeres internetes marketingkampányt szeretne. Az adatbányászat sok kutatást igényel különböző szempontokból, és vannak olyan szoftverek, amelyek segíthetnek Önnek a folyamatban, különösen az adatok értelmezésében. De hatékony adatbányásszá kell válnia, ha látni akarja, hol jár sikerrel, és hol rontja el.
A hirdetéseivel kapcsolatos visszajelzések beszerzése nagyszerű módja annak, hogy kifejezetten az Ön által választott piacot szolgálja ki. Győződjön meg róla, hogy mindig igyekszik külső véleményeket kérni a marketingkampányáról. Soha ne legyen szégyenlős, és mindig kérdezze meg az ügyfeleket, hogy mit gondolnak a vállalkozásáról, és mit tehetne annak javítása érdekében.
Az internetes marketinggel kapcsolatos fontos tipp, hogy próbáljon meg minél eredetibb lenni. Ez azért fontos, mert ha az eredetiségét megfelelően tudja összpontosítani, akkor rendkívül emlékezetes marketingkampányt hoz létre. Ezt úgy lehet a legjobban kihasználni, ha valami jól ismertet veszünk, és úgy alakítjuk, hogy úgy tűnjön, mintha valami teljesen új és eredeti lenne.
Egyesek úgy jellemezték az internetes piacokat, mint egy hatalmas szeméttelepet. Az E-Bay listáit végigpörgetve egyetérthetünk. Amire szüksége van, az egy olyan mód, amellyel a termék minősége átragyoghat. A digitális fénykép és egy jól megfogalmazott leírás jó kezdet. Lehet, hogy türelmesnek kell lennie, de a vásárlói szájreklám a legjobb dolog.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.