Fantasztikus email marketing tippek, amiket a profik használnak!
Van olyan online vállalkozása, amelynek szüksége lenne egy kis lendületre? Az egyik egyszerű megoldás az email marketingnek nevezett üzleti stratégia. A célzott e-maileken keresztül történő marketing a potenciális ügyfeleknek egy nagyszerű módja annak, hogy extra láthatóságot szerezzen vállalkozásának. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan kezdheti el még ma!
Bár nyilvánvalónak kellene lennie, mégis elég fontos ahhoz, hogy újra és újra kimondjuk: Soha ne küldjön kéretlen e-maileket. Mindenkitől, akinek marketing e-maileket küld, kifejezett engedélyt kell kérnie. Ez többről szól, mint arról, hogy ne próbálja meg felbosszantani őket; egy olyan címzett, aki spamnek tekinti az e-mailjét, gondot okozhat Önnek a szolgáltatójánál.
Ha vannak képei vagy grafikái, helyezze azokat az e-mail üzenet bal oldalára. Ügyeljen arra, hogy a cselekvésre hívó elem mindig ezen az oldalon legyen. Kutatások dokumentálták, hogy ez a hely majdnem kétszer annyi kattintást eredményez az Ön termékére, szolgáltatására vagy weboldalára, mintha ezeket az elemeket bárhol máshol helyezné el.
Ahhoz, hogy a legjobb eredményeket érje el e-mail marketingkampányával, alaposan tesztelje üzeneteit, mielőtt elküldi azokat. Ne gépeljen be egy gyors üzenetet, és ne küldje el a feliratkozói listájának anélkül, hogy előbb alaposan ellenőrizné. Nézze előzetesen különböző e-mail programokban és különböző platformokon, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mindenki számára megfelelően jelenik meg.
Bizonyos időközönként vegye fel a kapcsolatot a feliratkozóival, és erősítse meg velük, hogy továbbra is érdeklődnek az Öntől érkező e-mailek iránt. A legtöbb cég ezt kilenc havonta teszi meg, így biztosak lehetnek benne, hogy nem tekintik őket bosszúságnak. Ez azt is garantálja, hogy az Ön e-mail listáján szereplő emberek valódi érdeklődést mutatnak, és nem csak a helyet foglalják.
Az e-mail egy nagyszerű marketingeszköz, de nem az a terep, ahol a kemény eladást értékelik. Soha ne kényszerítse a feliratkozókat vásárlásra. Az eladási ajánlatokat tegye az e-mailjei végére, különösen akkor, ha az olvasók informatív tartalomra számítottak. Tekintse az e-mailt az érdeklődés felkeltésének eszközének, ne pedig az azonnali értékesítésnek.
Figyeljen a feliratkozói bázison belüli demográfiai összetételre. Nézze meg, hogy milyen tartalmak és linkek keltették fel közönségének egy bizonyos szegmensének érdeklődését, majd küldjön új e-mailt ennek az alcsoportnak. A válaszadási arány növekedése a felső réteg lehámozásával valóban meg fogja lepni, de kellemes módon.
Időnként keverje a formátumot, hogy személyesebbé tegye. Ha jellemzően HTML-ben összeállított e-mail marketingüzeneteket küld ki, akkor időnként küldjön el egy-kettőt közülük egyszerű szöveges elrendezéssel. Ha jól írja meg, kellemes érzelmi kapcsolatot teremthet a cége és a hírlevél olvasói között.
Próbáljon meg egy GYIK résszel követni ügyfelei felé. Tegyen egy linket az e-mailjére, amely szerint ide kattintva megtekinthetik a gyakran ismételt kérdéseket, hogy jobban megértsék a vállalatát. A záró utószóban tájékoztathatná őket, hogy mindenképpen lássák Önt a gyakorlatban.
Minden egyes e-mailt személyre szabottan a címzettre kell szabni. Az emberek nevükön való megszólítása csak az első lépés. Használja fel az összes összegyűjtött információt, hogy személyesen marketingeljen az embereknek. Bontsa fel a feliratkozói listáját kisebb, közös érdeklődési körökre, és szabja a különböző üzeneteket úgy, hogy azok a lehető legjobban szóljanak minden egyes csoporthoz.
Amint láthatja, az e-mail marketing olyan dolog, amelyet bármely vállalkozó nagyszerűen használhat vállalkozásának érdekében. Az ebben a cikkben található tippek alkalmazása a marketingstratégiájában azonnal nagyszerű javulást hozhat vállalkozásában! Próbálja ki most, és nézze meg, milyen különbséget tud tenni az e-mail marketing.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.