Nagyszerű információk a megfelelő Office Depot cikk marketing technikákról!
A múlt számos munkalehetősége átadta helyét az automatizálásnak, de vannak olyan dolgok az életben, amelyeket a számítógépek egyszerűen nem tudnak jobban csinálni, mint az emberek. A tartalomírás az egyik ilyen dolog, és ezért a cikkmarketing olyan sok tudást igényel ahhoz, hogy helyesen tudja kivitelezni. Tudjon meg többet erről az alábbiakban.
Tartsa naprakészen a tartalmát. Ha az olvasók régebbi cikkre bukkannak, és rájönnek, hogy az már elavult, azonnal távoznak. Igyekezzen frissen tartani a cikkeit, amit egyszerűen megtehet a frissített cikkekre mutató linkek hozzáadásával. Használja ki a "Legfrissebb" vagy "Legnépszerűbb" funkciókat a webhelyén. Így még a régi tartalmak is pénzt termelnek Önnek.
Ha szakértője egy témának, tudassa ezt előre az olvasókkal. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel veszik komolyan, amit mond, és sokkal inkább befektetik az idejüket abba, hogy elolvassák, amit az adott témában írt, ha ön szakértő. Ne hencegjen nekik, de ne is rejtse el a tapasztalatát.
Növelje láthatóságát néhány minőségi eszköz használatával. Léteznek olyan termékek, amelyek egy gombnyomással több száz cikk könyvtárba juttatják el a cikkeit. Egyes eszközök díjkötelesek, bár egyesek ingyenesek. Keresse ezeket, mint a közönségépítés olcsó módját.
Használjon cikkek forrásdobozát. Ez egy bekeretezett doboz minden egyes cikke végén. Az olvasónak ad egy kis háttérinformációt a cikk szerzőjéről, arról, hogy hol találhat további cikkeket ugyanattól az írótól, valamint az esetlegesen folyamatban lévő projektjeiről, és néha egy képet is tartalmaz.
Hozzon létre fiókot egy cikk könyvtár-weboldalon. A cikk könyvtárak soha nem számíthatnak fel díjat a regisztrációért. Ha mégis megteszik, akkor nem egy jó hírű cégről van szó, és nem szabad használni. Csak az ingyenes oldalak használata intelligens és hatékony módja annak, hogy észrevegyék. A díjköteles oldalak általában nem kapnak akkora figyelmet.
Írja át az eredeti cikkét, vagy bízzon meg valakit, hogy tegye meg Ön helyett. Ennek a cikknek teljesen egyedinek, jó minőségűnek és a kulcsszavadra optimalizáltnak kell lennie. Ügyeljen arra, hogy írjon egy meggyőző szerzői forrásdobozt, amely két visszahivatkozást tartalmaz az oldalára, az egyik a fő domainjére mutat, a másik pedig az eredeti cikkre.
Az office depot cikkmarketingben a közönséget megragadó jó címek mellett nagyszerű címekre is szükség van. Ezek a címek azok, amelyek felhívják az olvasók figyelmét mind a cikk témájára, mind arra, hogy miért érdemes elolvasniuk azt. Próbálja meg, hogy a címei fülbemászóak és emlékezetesek legyenek, csak ne vigye túlzásba őket.
Használja ki a szerzői forrásdobozát, vagy használja a cikk végén a webhelyére mutató linkeket. Ezeken a területeken az önreklámozásra kell összpontosítania. Próbáljon meg legalább 1-2 linket elhelyezni ezeken a területeken. Ezek "cselekvésre való felhívást" jelentenek az olvasók számára, hogy további információkat találjanak az Ön webhelyén.
Nem kell elképesztő írónak lennie ahhoz, hogy nagyszerű cikkmarketinges legyen. Sok marketinges fél az írástól. Soha ne aggódjon túlságosan az írói tehetsége miatt. Ez olyasvalami, amin könnyen dolgozhat és idővel javíthat. Cikkeket is pörgethet vagy vásárolhat.
Ahogy elkezd többet megtudni az irodai depó cikkmarketingről, elkerülhetetlenül látni fogja, hogy szilárd és működő tippek egyenkénti alkalmazásával ki tudja vésni a sikerhez vezető utat. Ahogy egy módszer elkezd működni, ez aztán megnyitja az ajtót egy másik fajta taktika előtt, amelyet használhat. Lassan haladjon a dolgokkal, és használja ezeket a tippeket a siker érdekében.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.