A közösségi média marketing világának elsajátítása
Az üzlettulajdonosok világszerte felfedezték, hogy a közösségi média marketing hogyan segíthet nekik növelni a kiszolgált ügyfelek számát. Ha Ön is készen áll arra, hogy csatlakozzon hozzájuk, olvassa el ezt a cikket néhány tippért, amelyek segítenek megérteni a marketing ezen izgalmas formáját. Elégedett lesz az eredményekkel.
Gyorsan válaszoljon a Twitter-követőinek, különösen akkor, ha megemlítik a vállalkozását. Ha az emberek megemlítik Önt, köszönje meg nekik, és ha kérdéseket küldenek Önnek, válaszoljon rájuk is. Ez segíteni fog abban, hogy szilárdabb alapot teremtsen és tartson fenn potenciális ügyfeleivel. A Twitter feedje is népszerűbb lesz, ha a követők azt érzékelik, hogy a kommunikációjukra személyesen figyel.
Használja a Facebookot, hogy nagyon alacsony költségű marketinglehetőségekhez jusson. Készítsen egy professzionális üzleti fiókot vagy hozzon létre egy üzleti rajongói oldalt. Szánjon egy kis időt arra, hogy megnézze versenytársait a Facebookon, hogy lássa, mennyire vannak jelen, és mit tettek ennek érdekében. Ne másolja le, amit ők csináltak, hanem használja az oldalukat példaként arra, hogy mi működik, és mi nem.
Ahhoz, hogy egy új vállalkozás megszokja a közösségi média marketinget, érdemes kicsiben kezdeni. Ha kicsiben kezdi, akkor lehetősége lesz megcélozni azokat az ügyfeleket, akik az általa forgalmazott termékeket szeretnék megvásárolni. Eleinte ne akarja túl sok helyen népszerűsíteni az oldalát, mert tudnia kell, hogy mi működik és mi nem.
Használja a közösségi média marketinget, hogy az embereket a weboldalára irányítsa. A közösségi média korlátozott ahhoz képest, amit egy weboldal kínálhat. Például nem tud közvetlenül eladni egy terméket a közösségi médiában lévő oldaláról, de egy weboldalról igen. Ha ezt teszi, a közösségi média marketing használatával közvetlen eladáshoz vezethet.
Tegyen gyakori frissítéseket a tartalmaihoz. A közösségi hálózatok felhasználói nagyon gyakran keresik a frissítéseket, és ha webhelye nem nyújt új tartalmat, elveszítheti ügyfeleit és árthat a hírnevének. Válassza a kéthetenkénti frissítéseket.
Tegyen közzé rendszeresen új tartalmat. Ha nem frissíti legalább hetente egyszer az állapotát, a követői elfelejtik, hogy Ön létezik. Esetleg ugyanazon a napon vagy ugyanazon az órán is posztolhatna új tartalmat, hogy követőinek legyen mit várniuk, és elgondolkodjanak azon, hogy bejelentkezzenek, hogy megnézzék, mit posztolt.
A főcíme döntő fontosságú egy jó poszthoz. A legtöbb közösségi hálózat arra ösztönöz, hogy tartsa rövidre a posztjait, és ha hosszú cikket posztolna, jó eséllyel senki sem venné a fáradtságot, hogy elolvassa. Próbálja meg a cikkre mutató linket egy jó főcímmel posztolni, amely egyrészt megragadja az olvasók figyelmét, másrészt elmagyarázza, miről szól a cikk.
Ha mikroblog-szolgáltatást használ, próbáljon meg minél több követőt szerezni. Az emberekkel való interakció és a hozzászólásokra való reagálás egy mikroblog-szolgáltatáson sokkal nehezebb, mint a közösségi oldalak használatakor, főként a mikroblog-felhasználók által a hírfolyamukban kapott frissítések száma miatt. Tegyen közzé rendszeresen frissítéseket, és mindig keressen új követőket.
Mivel fontolgatja, hogy beleveti magát a közösségi média marketingbe, végezzen némi kutatást a különböző hirdetési módokról. Nincs két egyforma közösségi oldal, és a különbségek megismerése segít abban, hogy a legtöbbet hozza ki belőlük. Lehet, hogy van egy olyan oldal, amelyről úgy találja, hogy a legtöbb embert éri el, és megérdemli az ideje nagy részét.
Most, hogy jobban megértette a közösségi média marketinget, elkezdheti azt üzleti terveiben megvalósítani. Ezek a javaslatok biztosan segítenek Önnek a következő lépés kidolgozásában, ahogy megrajzolja marketingigényeit. Kényeztesse magát és ügyfeleit a közösségi média mesés világával.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.