Egyszerű tippek és javaslatok a versenyképes cikkmarketinghez
Ha a cikkmarketinggel kapcsolatos összes alapismeretet és további tippeket keres, amelyekről talán még nem is hallott, akkor ez a cikk az Ön számára készült. Összetéveszthető téma lehet a rendelkezésre álló különféle véleményekkel és információkkal, de a következő tippekkel megkönnyítettük.
Ha jó számú előfizetője van, küldje tovább a tartalmat. Ez az embereket érdekelni fogja, miről beszél, és egyszer-egyszer megemlítheti termékeit. Próbáljon havonta egyszer elküldeni egy hírlevelet, hogy elegendő információ álljon rendelkezésére.
A blog forgalmának növelése érdekében használja ki jól a címkefelhőjét. Mindegyik bejegyzést tüntesse fel releváns és népszerű kulcsszavakkal, hogy a látogatók könnyedén megtalálhassák, amit keresnek. Minél könnyebben navigálhat a blog, annál nagyobb forgalmat fog elérni.
Tegye közzé cikkeit a közösségi oldalakon és bárhol máshol. Hirdesse őket blogjában és hírlevelében, és győződjön meg róla, hogy mindenki tudja, hol találja meg cikkeit. Minél többen olvassák és osztják meg cikkeit, annál több látogató (és remélhetőleg vásárló!) Lesz webhelyén.
Legyen pontod. Az olvasók azt akarják, hogy tegyen valamit a cikkével, legyen szó akár problémák megoldásáról, kérdések megválaszolásáról vagy új megoldások kidolgozásáról. Ezt tartsa szem előtt, miközben a cikkét írja, hogy maradjon a pályán, és megadja közönségének azt, amit megérdemel, ami egy jól megírt cikk, amely segít nekik egy olyan témában, amely érdekli őket.
Minél több időt fordít az olvasásra, annál jobb lesz az íráskészsége. Az olvasás segít megértési szintjének növelésében, ami lehetővé teszi az írásod gördülékenységét. Minél többet olvas, annál gyorsabban javul az íráskészsége. Olvasson el bármit, amit akar; csak ügyeljen arra, hogy lépést tartson az olvasással.
Végezze el a kulcsszó kutatását. Ha már írt egy cikket, de nem biztos benne, hogy mi a címe, keressen olyan gyakran keresett kulcsszavakat, amelyek illeszkednek a cikkhez. Ne használjon olyan kulcsszavakat, amelyek nem egyeznek. Senki sem szereti, ha horgászfelszereléseket keres, és a legújabb zenei videókról szóló cikkre kattint.
Amint önbizalmat szerez a cikkek marketing folyamatában, állítson reális, de kihívást jelentő célt a cikkgyártás üteméhez. Nincs nevezési díj, amelyet el kell érnie. Egyensúlyozza rendelkezésre álló idejét, íráskészségét és egyéb elkötelezettségét, hogy megfeleljen egy cikkírás ütemtervének, amelyet fenntarthat a cikk minőségének feláldozása nélkül.
Ügyeljen arra, hogy minden cikkhez készítsen új erőforrást és változtassa meg a linkeket. Fontos, hogy legyenek visszahivatkozásai a hirdetni kívánt oldalakra. Ha cikkeit könyvtárakba küldi, akkor az erőforrás mező kiemelten fontos. Ha cikkeit bloghálózatokba küldi el, akkor a horgony szöveges linkjei a legfontosabbak. Ha az összes cikkéhez ugyanazokat az erőforrás mezőket és vissza linkeket használja, akkor azok nem jelennek meg egyedi módon a keresőmotoroknál.
Az utazási cikkek marketingje nagyszerű módja az utazási weboldalra mutató linkek felépítésének és a téma ismert tekintélyévé válásának. Használja az utazás iránti szeretetét inspirációként cikkei megírásakor. Az embereknek mindig hasznos információkra lesz szükségük az úti céljukról. Tehát, ha az utazás a szenvedélyed, fontold meg tudásod megosztását azzal, hogy megbízható hangon válsz az utazásírás során.
Mint az elején elmondtuk, elég sok információ található a cikkek marketingjével kapcsolatban. Remélhetőleg hasznosnak találja ezeket a tippeket. Most érdemes előrébb kerülnie a játék előtt, ha azon dolgozik, hogy szakértő legyen, vagy csak egy kis háttér információt szeretne szerezni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.