Szociális média marketing tanácsok az üzleti tulajdonos számára
Csecsemőkorukban a közösségi oldalakat, például a Facebookot és a Twitteret kizárólag a barátokkal és a családdal való kommunikációra használták. A közösségi média oldalak ma is szolgálják ezeket a funkciókat, de jelentős marketing lehetőségeket is kínálnak. Olvassa el ezt a cikket, hogy megtudja, hogyan használhatja a közösségi hálózatokat termékeinek népszerűsítésére.
Annak érdekében, hogy minél több látogatót vonzhasson, népszerűsítse webhelyét a niche közösségi oldalakon keresztül. A niche közösségi média oldalak nagyszerű tulajdonsága, hogy rengeteg célzott forgalmat tudnak elküldeni Önnek. Még akkor is, ha a fülke kicsi, akkor is minőségi látogatókat küldhet Önnek, akik nagyobb valószínűséggel vásárolnak valamit az Ön webhelyéről, mert már érdeklődnek a termék iránt.
Kötelezze el magát, hogy szoros kapcsolatot alakítson ki az ügyfélkörével, ha ilyen kapcsolatra vágyik. A közösségi csatornákon keresztüli reklámozás és az egyszerűség megőrzése a kulcs az értékesítés ösztönzéséhez. Ha valóban hűséges ügyfélkört szeretne kiépíteni, aki többször visszatér és vásárol tőled, akkor a bemutatkozással el kell kezdenie a beszélgetést velük. Innen fogják vezetni az ügyfelek.
Ha azt szeretné, hogy az emberek kövessék Önt a közösségi média marketingjében, ajánljon exkluzív ajánlatokat, amelyeket csak ezzel lehet kihasználni. Ha ezek a különleges ajánlatok csak egy adott közösségi oldalra tehetők, az információ gyorsan el fog terjedni.
Használja az RSS-hírcsatornákat. Mindannyian feliratkozhatnak az Ön hírcsatornájára, és a bejegyzések bekerülnek a Google Reader-fiókjukba, amint az Ön hírcsatornái megjelennek. Ez tartalmát könnyen hozzáférhető módon teszi elérhetővé az ügyfelek számára. Tegye a feliratkozás gombját könnyen azonosíthatóvá, így az egész folyamat nem igényel erőfeszítéseket a webhelyét látogatók részéről.
Amikor a közösségi média marketingjével dolgozik, mindig emlékezzen arra, hogy az egyes emberekhez beszél, és nem a tömegekhez. A maximális siker érdekében a hozzászólások hangnemét a személyes szint felé kell irányítani. A helyes hang kialakításához némi gyakorlat szükséges, de idővel és a gyakorlással hatékonyan tudsz kommunikálni.
Próbálja meg kipróbálni és kísérletezni az új és különböző közösségi média marketing technikákkal és lehetőségekkel. Szó szerint több ezer különböző ötlet létezik a közösségi média jelenlétének növelésére és az online marketing növelésére. Ha elakad egy egyszerű stratégia mellett, akkor hiányozhat egy új technika, amely jelentősen segítheti vállalkozását.
A közösségi média remek eszköz az ügyfelekkel való bizalom és kapcsolatok kiépítésére. Amikor vállalkozását a közösségi médiában forgalmazza, őszintének kell lennie, és mindig kommunikálnia kell ügyfeleivel. Hallgasd meg, amit mondanak, és tanulj belőle. Nem adja fel nekik a vállalkozás irányítását, de tanulhat abból, amit mondanak, és vállalkozását úgy alakíthatja, hogy fogyasztóbarátabb legyen.
Megjelenítheti Twitter-bejegyzéseit a Facebook-falán is. Talán a legkülönfélébb bejegyzések írása lehet a legjobb, mivel a Twitter közönsége kissé eltérhet a Facebook ismerőseitől, és a Twitter rendkívül rövid bejegyzések írásáról szól. Ez azonban lehetővé teszi mindkét webhely nagyon könnyű frissítését.
Próbáljon létrehozni egy fiókot a Yahoo-n, és keressen a Yahoo válaszai között. Webhelyük egy ideje létezik, és tele van kérdésekkel, válaszokkal és a felhasználók véleményével. Keressen rést, üzletet, termékeket vagy szolgáltatásokat érintő kérdéseket, és küldjön válaszokat a felhasználók segítségére. Éjszaka a válaszában is megemlíti a termékét, ha megengedett. Több kérdés megválaszolása után megérzi, hogyan lehet jó válaszokat írni bizonyos kategóriákra.
Gondolja át a közösségi médiával kapcsolatos előzetes elképzeléseit. Ez már nem csak az a hely, ahol az emberek időt pazarolni mennek, és komolytalan tartalmat tesznek közzé. Hasznos erőforrás lehet új ügyfelek megszerzéséhez. Most, hogy elolvasta ezt a cikket, tudja, hogyan használja ki a közösségi média erejét. Látogasson el kedvenc közösségi oldalára és kezdje el a marketing.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.